2007 är över

Äntligen år 2007 över!!
Kan man få börja om nu? Ett nytt år, en ny början. Kan man få glömma allt. Lämna allt bakom sig. Börja på ett nytt liv. Ny person. Jag vill börja om. Skapa mig ett nytt liv, en ny personlighet. Börja helt om. Fast det är omöjligt. Det finns minnen kvar. Alla runt mig känner mig som jag är nu. Dom vet en liten del av hur mitt liv är, vad som har hänt mig. Så jag kommer aldrig undan minnerna. Bli påmind om allt. Men jag ska försöka. Försöka bli en bättre person. En bättre kompis, flickvän, ja en bättre tjej. Jag vill kunna öppna mig mer. Visa vad jag tänker och känner. Men det kan jag inte nu. Men jag ska försöka lita mer på andra, släppa taget om saker och personer, se verkligheten, släppa in folk i mitt liv. Jag vill, så jag borde väl kunna fixa det, eller?
Jag har börjat bli en person. Inte som alla andra. Hitta min egen väg. Jag har förändrats mycket detta år. Men jag har börjat hitta mig själv. En egen person. Men jag har inte hittat mig själv än. Men det är en början.

Gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback