ung och stolt jag är en krigare


Ser ut ungefär så här ute nu, nä inte riktigt men det har då kommit en hel del snö.


Ledig idag vilket betyder fixa allt jag inte hinner under arbetsdagar... tog lite sovmorgon så vaknade vid 11, blev att ringa icas kundtjänst för att få nytt kort, man måste tydligen ringa för att få det.. men väntetiden var på över 20 min så orkade inte med det. Fixat elias julklapp och även mosters, blev även att köpa ett par hörlurar till mobilen ärligt talat så kommer jag använda dem? tvekis.. Valt kurs och accepterat och tacka nej till dem andra, blir att läsa samhällsekonomi för alla men står fortfarande på grundläggande företagsekonomi som reserv. Även ringt lite andra samtal.

Ikväll blir det bara ta det lugnt hemma kanske slinker ner lite glass i magen får se. Ska in till centrum och träffa moster snart handla lite så hon kan julbaka imorgon :) och snart kommer Andreas, ska bli jätte roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback