I pray for you

Började 10 idag men vaknade 12... Ärligt talat bryr jag mig inte, orkade inte gå till nästa lektion heller.

Varje dag har det visat sig att det är värre än vad dem trott. För varje dag blir det bara allvarligare och allvarligare. Jag kan inte låta bli att gråta. Hela livet rasar samman för oss nu. Jag visar att jag mår bra och stöttar mamma så gott jag kan, tar så mycket ansvar hemma och hela livet, sköter om hemmet, brorsan och allt som behövs göras. Visar inte hur ledsen jag är. Men det är inte lätt när mamma gråter hela tiden, när släkten gråter.

Alla är så oroliga hela tiden. Det kommer bli bra till slut men som mamma sa idag "tänk om". Jag vill inte tänka på hur detta kunde sluta, vill inte tänka på hur det kan bli i framtiden. Jag vill bara att allt ska vara bra igen NU!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag finns här för dig. Jag vet hur det är att leva i ovisshet och inte veta, jag förstår dig, det har hänt samma för mig. Allt kommer bli bra, var stark, för det är du. Jag ber för er också, för honom. ♥

2011-01-28 @ 17:39:40
URL: http://xbangbangyouredead.blogg.se/
Postat av: Linn

Det är bara att höra av dig vännen om du känner att du vill prata av dig. Jag ber för honom och för er alla.

2011-01-29 @ 12:48:48
URL: http://lostdreams.blogg.se/
Postat av: Linn

Det är bara att du hör av dig om du vill prata vännen. Ni finns i mina böner.

2011-01-29 @ 12:50:07
URL: http://lostdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback