Just take my hand and everything would be okey

Efter denna vecka kände jag att jag behövde komma hemifrån ett tag. Så igår efter att jag spöat mamma i minigolf så åkte jag till Boden för att träffa Emma :) Alltid behöver man inte göra så mycket utan kan vara trevligt att som bara prata och vara lite. Tycker som om att vara där med dem :)

Spenderade natten där också och två tjejer som ska sova tillsammans brukar inte gå utan en massa prat först, så det blev inte så många timmar sömn då jag skulle upp och jobba idag.
Idag har jag hunnit med att jobba, tvätta bil (känner mig lite stolt över det) och en massa tråkiga måsten.

Mina kompisar är helt underbara! <3
Älskar att vara med dem och skratta och prata, festa och inte göra något speciellt. Kompisar som ställer upp och lyssnar och som talar om att dem finns där. Riktigt kompisar växer inte på träd, och jag är väldigt glad över att jag har så pass många underbara kompisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback