När du vaknar vet du inte hur dagen kommer sluta

Denna dag har gårr snabbt och hänt en del. Började dagen med att vakna 20 min innan skolan började. Duktigt att jag inte kom försent :) På andra lektionen såg jag att mamma hade ringt mig, min första tanke var "pappa är inlagd". Han har varit dålig i två månader ungefär och vanligtvis är han aldrig sjuk, men han har varit till vårdcentralen och sunderbyn några gånger och fått medicin.
Sen när jag väntade på att få komma in hos tandläkaren så ringde mamma igen. Och sa att mest troligen skulle han bli inlagd. När jag kom hem så ringde han och berättade att han vart det. Stackarn, vätska i lungorna och förstort hjärta som slår alldeles för fort!

Så min dag har bestått av att stressa runt. Hämta upp mamma och bror och hälsa på pappa. Och där i mellan laga en tand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback