Stop the pain, I don't want to feel like this

Dag 22 - Det här upprör mig

Första jag kommer att tänka på är när man ljuger. Jag avskyr lögner! Brukar säga att ärlighet är det viktigaste, vill alltid veta sanningen.

Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Framför allt mina vänner <3 Skulle må jätte dåligt utan kompisar. Men även killar, flörta och lycklig kärlek är ju alltid trevligt men något man kan leva utan men det gör mig då lite gladare.

Så många känslor som göms undan, så många tankar som hålls inne, så mycket vilja som glöms bort.
Lever i en tystnad och ingen anar att jag bara vill skrika rätt ut, skrika och bryta mig loss. Jag vill också få släppa loss alla mina känslor och tankar, inte behöva hålla dem inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback