Everything that I thought I never would do could be so good

Var på skolan 7.45 för att förbereda inför redovisningen med madde och ingrid, allt gick bra tills vi skulle fixa projektorn. Det tog en timme innan det funkade. Nej, vi är inte extremt dåliga, sladdar som var dåliga och extremt dåliga datorer som aldrig laddade klart. Men våran klass var tålmodiga och lät oss redovisa fast det skulle innebära att lektionen skulle sluta 30 min senare. Gick inte så bra som jag hade velat och förväntat mig då vi hade blivit helt otaggade, less och irriterade efter bråkat att få igång våran power point. Men det gick ändå bra tillslut :)

Spontana nöjen ibland, idag blev det att jag och josefin hängde på emma till boden, gick och handlade inför tacos och lagade mat åt två hungriga män som uppskattade det, sen blev det film och mys. Haft en trevlig kväll :)
kom på idag att det är så kul att man kan vara med olika kompisar, inte alltid samma för oftast så gör man ju olika saker och sånt beroende på vem man är med :)

Aldrig har jag haft sådan träningsvärk i benen förut, inte ens när jag tränat stenhårt. Stel när jag går och det gör bara väldigt ont! Kanske man ska ut och dansa så mycket fler gånger när man får sån träningsvärk ;)
När jag dricker borde jag inte få ha någon tillgång till dator eller mobil. Det var inte första gången jag skrev något jag sen ångrade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback