sick

Mamma och Elias har varit här i några dagar, riktigt trevligt!

Igår på jobbet höll jag på att svimma, var riktigt läskigt aldrig varit med om liknande. Fick ligga och vila på jobbet, drack mycket vatten och åt mat men inget hjälpte så morfar fick komma och hämta mig. Vi får upp till vårdcentralen, skulle få vänta två timmar för det var så mycket folk men eftersom att jag var så yr så fick jag gå före alla hur skönt var inte det då. Tydligen har jag virusinfektion (influensan), så han sjukskrev mig i en vecka och om jag jag inte blir bättre så är det bara att återvända.
Låg i ett dygn och bara sov och hade sådan frossa. Men nu känns det lite bättre då febern gått ner, måste ha haft riktigt högfeber igår. Mamma har då pysslat om mig och varit och köpt glas, cola, och medicin åt mig så jag klarar mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback