That one night was still the highlight I did'nt need you until I came to and I was overhelmed and frankly scared as hell because I really fell for you



Nej nu måste allt onyttigt bort! Ska inte köpa nå mer, har lite glass i frysen sen jag var sjuk men det är allt och det ska inte bli nå mer än det heller.. Kan fortfarande inte träna då jag nyligen blivit av med febern och kroppen är inte återställd, höll på att dö idag när jag skulle gå ca 1,5 km hem.
Ska försöka börja med att föra någon slags dagbok på vad jag äter, planera vad jag ska äta så det inte blir något ohälsosamt bara för att jag inte har något framme. Men ska verkligen försöka fram till sommaren nu. Samtidigt tycker jag att man måste få unna sig något ibland men man kan välja, som en fika på stan med vänner ta en kaffe bara istället för kaffe och fika. Jag vet att jag kan och jag ska lyckas med mina mål!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag skulle inte kunna få anv.namn & lösenord till din blogg? :) Hade gärna velat hänga med lite och läsa vad som händer i ditt liv. ^-^

2012-04-26 @ 15:31:13
URL: http://xbangbangyouredead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback